24 January 2025, 07:43

Author Topic: нРеа18.0 - Первая официальная демка...

КТ_Страж

  • Guest
(No subject)
« Reply #30: 28 November 2006, 17:26 »
Warlogis

1. Демка не відкриває все. Це відноситься до всього, включаючи характер і прагнення.
2. Про вивід одних параметрів з інших – надто складно і не має раціональності. Нах створювати правила виводу 1-єї характеристики з іншої, якщо можна напряму Їх визначити і зразу бачити Їх модифікатор. Так простіше.
3. Витривалість - фізична здатність організму переносити фізичні навантаження різного роду. Створювати більше характеристик для регулювання голоду, усталості і т.д... Тільки до чого тут тренованість м’язів?
3. Навички і вміння. Не зовсім синоніми і якраз підходять для логічного поділу. Особливості – значення цього слова не підходить для здібностей, які Персонаж може набути у будь-який момент. Хоча „навички” можна замінити на „здібності”. А перки – ін яз, тому використовувати не буду.
4. За 1с нормально прицілитися неможливо. Де факто це виходить звичайна не прицільна стрільба, а4с – оптимальний час. Проте на цей рахунок ще подумаю.
5. Дія „вдягти”, знову таку умовна. Якщо МІП хоче Її змінити, хай змінить нічого проти не маю. Адже правила ГУРПС теж модифікують.
6. Не розумію про які „ази” іде мова. Базові правила і перевірки описані в демці. Персонажі теж описані, чого ще треба?!?

Unseen

1. Будь-яку нову систему погребуть під тонами критики і немає різниці якою-б продуманою Вона не була. Причина в тому що більшу частину критики дають „закостенілі гравці”, які звикли до певної системи. Одні з Них вірою і правдою віддані ДнД, інші ГУРПС інші Маскараду Вампірів і т.д. Якби систему не змінювати все одно Вони будуть до кінця незадоволені і не перейдуть на нову систему, оскільки Їх ідеально влаштовує та в яку Вони грають. Базою для нової системи можуть бути лише нові Гравці, ті Хто ще не визначився в яку систему їм краще грати і ті, яких не задовольняє те що є. Ти і Во-13 задоволені ГУРПС і порівнюєте мою систему з тією реалістичністю яку може надати ГУРПС. Я не розраховую на таку реалістичність, тому-що надмірна реалістичність Мене (і всіх з ким Я грав також) бісить. Ненавиджу ігри-симулятори. Різність поглядів на те чого Ми хочемо не дозволяє створити таку систему щоб і Вам і Нам сподобалася. Тому будь-яка нова система буде розкритикована досвідченими Гравцями і Майстрами яким подобається та чи інша система. + слід врахувати що як ДнД так і ГУРПС (визнані лідери) потопають у критиці від любителів конкуруючої РС, тому якщо щось викладуєш – так чи інакше отримаєш критику.
2. Вміщення демки у Вас на форум покращило саму Демку і дозволило Мені дізнатися чого можу очікувати. Так чи інакше, щоб Я не зробив, Ви не поміняєте Мою систему на ГУРПС чи ту що Ви розробили самі. Проте з Ваших відповідей Я побачив що Моя система може існувати, враховуючи що коментар Во-13 був набагато добрішим ніж критика інших систем (ДнД і саморобних) при тому що в багатьох пунктах Він Її розкритикував лише через те що неуважно перечитав правила. ;) + Багато критики визвано лише тим, що не все доступно.
3. А Ти можеш визначити точні межі – де рольова гра а де ні. Є більш тактичні рольові ігри, є більш словесні. Є рольові ігри у бізнесі, у військових, настольні і т.д.. Якщо Я хочу створити РС де більшу роль відіграє розум Гравця а не рівень прокачки Його Персонажа – це Моя справа.
4. Не всі вміння розкривають новий ігровий процес. У Демку жодне з Них не потрапило, хоча думаю якесь таки включити. Про вміння „вбивця” вже писав, повторюватись не буду. Не бачу сенсу створювати 100 вмінь для кожного конкретного виду зброї представленого в 1-2 екземплярах. Так, використання серпа і ножа – це різні речі, проте сенс створювати окреме вміння для серпа? Воно нікому не знадобиться. Тому Я створив більш загальні вміння (якщо цікаво, раніше вміння були більш спеціалізовані і цей підхід показав свою невиправданість).
5. Задачі які Я переслідував при викладі демки Я вже майже досяг. Лише необхідна критика від ще кількох осіб.
6. В коментарях до Гурпс Лайт 4, що у Вас на сайті Я побачив з якою охотою Ви хочете взяти ГУРПС Басік для 4-ї редакції ;), сенс наступний „Я проаналізував 4-ту редакцію і не розумію нащо переходити від 3-ої на нову”. Можемо знову ухилитися від теми у цій гілці форуму і почати дискутувати на тему чому потрібно купувати ГУРПС 4 басік сет проте не думаю що це приведе до якогось результату. Особисто в Мене ГУРПС Лайт не визиває бажання купити ГУРПС Басік сет, оскільки в Нього можна грати і так, а все інше додумати для Мене не проблема. Єдина з книг ГУРПС, яка Мене цікавить настільки що Я Її можу купити – це ГУРПС Міф по мотивам однойменної гри. І то не стільки через те що Я не можу без правил що там описані, скільки хочу дізнатися більше про світ Myth: The Fallen Lords.
7. В Мене є зв’язки з відділами маркетингу  Alaware, кількох невеликих ігробудівних контор і кількох видавників, а також вивчав це питання на сайті dtf.ru якщо цікаво зайди туди, там багато корисного можна знайти по маркетингу у сфері Ігор. ;) Глибоких досліджень не робив – за Мене це зробили професіонали. ;)
8.  Дійсно в Нас різні погляди на те що таке Демка і які Її завдання. Тому гадаю що суперечку з цього приводу варто припинити.
9. Так інші Персонажі чекають доки не завершиться хід попереднього. Так в усіх „пошагових” іграх.
10. Конструктивну критику Я врахував, інше вже позиція тих Хто захоплюється ГУРПСом і так чи інакше не поміняє системи.
11. Дякую за рекомендацію. Якби Я бажав обсудити система на gameforums.ru, Вона вже була-б там.

П.С. Система подобається не Лише Мені, а ще 17-ти Особам +4 Гравцям з Києва. Те що Вона не сподобалася 3-ом гравцям з великим стажем у ГУРПС і невідворотною тягою до реалістичності – не так важливо. Головне – Ви покритикували, Вам не сподобалося – проте нах не послали. Більш того – був отриманий навіть 1-ин позитивний відгук! :) Ви фанати реалізму – Я фанат відносного реалізму який-би не завадив гарно провести час. У Нас різні позиції – тому зійтися у поглядах Ми ніяк не зможемо.

П.С. 2 – Прош залишити цю тему оскільки хочу почути критику інших Людей. Які подивляться Демку.
Дякую за дискусію.